Bisiklet turlarimin finansmani icin sanatsal olan fotograflarimin telif haklarini satisa cikarmaya karar verdim. Ilgilenen olursa sayfanin ozel mesaj butonundan veya baymineral@gmail.com adresinden satin almak istedikleri fotograflarin linkleri ve fiyat teklifleriyle birlikte bana ulasabilirler. - Baki Berk Kayalar

27 Mart 2014 Perşembe

Kanal Boyu Turu - 08.03.2014

08.03.2014 sabahi Cremona' nin dogusundaki Piadena' ya gittim ve oradan Cremona yakinlarina kadar uzanan kanal boyundan cizgi baglayarak geri dondum.

Via Postumia' da Malagnino' ya yaklasirken gundogumunu izledim.











Burada bir kopek sessizce bana dogru gelince lafi yedi ve ciktigi yere geri girdi. 



Cizgi baglaya baglayan ara yollardan Piadena' ya gidiyorum.










Eski kiremit parcalari yollardaki cukurlari doldurmak icin kullanilmis. Geri donusum icin ideal olsa da insan bazen orada cukur olmasini tercih eder. :)



Piadena' nin batisi.


Sansima tren geciyor. Cremona' ya gidiyor.



Bu fidanlar yakinda sokulup ulkemizin de aralarinda oldugu pek cok yere satilacaktir. Ulkemiz fidan uretimine son derece elverisli olmasina ragmen son yillarda cinar fidanlari bile Italya' dan ithal edilir oldu.


Voltido.


Voltido' da kanal boyuna giriyorum.





Cimler ciy sebebiyle cok islak. Ayakkabilarimin ici bile sirilsiklam oluyor.




















Motorlu araclarin girisini engelleyen bu zincirlerden birisi bana az kalsin bir tarihi tekerrur ettiriyordu.

 














O kanal boyunun yaklasik uzunlugu 20 km. 

Eve ogleden sonra cok sukur guvenle giriyorum.



77 kilometre toplam mesafe.



----------------------------------------------------- Bu blog sayfasında yer alan fotoğrafların telif hakları aksi belirtilmedikçe Baki Berk Kayalar' a aittir. Maddi amaç güden çalışmalarda izin almadan kullanılması telif hakları yasasına göre suçtur. Maddi amaç gütmeyen kullanımlarda ise kaynak belirtilerek yayınlanması önemle rica olunur. Aksi takdirde bu blog sayfasında yer alan fotoğrafların izinsiz kullanılması durumunda yasal işlem başlatılacaktır. Öneri ve destekleriniz için baymineral@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu blog sayfasındaki tüm yazılı ve görsel materyallerin (sponsor ve kardeş site bağlantı logo ve yazıları ile gazete küpürleri hariç) telif hakları Bâki Berk Kayalar' a aittir. Kullanmak istediğiniz görsel ve yazılı materyal için baymineral@gmail.com adresinden Bâki Berk Kayalar' a ulaşabilirsiniz.

Saygılarımla.